Nieuws

Accountmanager

Onze klant is pionier en wereldwijd marktleider op het gebied van Tax Free Shopping-oplossingen, betalingsoplossingen en aanvullende RetailTech-services. Ruim 40 jaar constante innovatie heeft van dit beursgenoteerde (NYSE) bedrijf een toonaangevende strategische technologie- en betalingspartner voor retailers gemaakt.

Lees verder

Deze auto heeft een stuur!

“Heeft deze auto nou gewoon een stuur? En zitten er óók nog eens vier wielen onder? Ge-wel-dig!” … zei niemand ooit. Want daar mag je toch van uitgaan wanneer je een auto koopt?

Een soortgelijk gevoel bekruipt mij wanneer ik de Google Reviews lees van kandidaten die wij vanuit SalesSupply geplaatst hebben bij onze klanten. Natuurlijk vind ik het fijn dat we een gemiddelde beoordeling van 4,9 uit 5 sterren hebben. Maar ik ben echt met stomheid geslagen als ik lees waaróm kandidaten ons prijzen.

Lees verder

Wie verkoopt jouw vacature??

Laatst had ik een kennismakingsgesprek met een HR-directeur. Qua aanpak en ideeën leken we helemaal op één lijn te zitten. Maar op een gegeven moment vroeg hij: “Nog één ding. Wij zitten in Eindhoven en jullie in Den Haag. Hebben jullie hier wel een netwerk?”

Lees verder

Business Developer Rotterdam

Onze opdrachtgever uit Rotterdam is onderdeel van een groep van meer dan 40 succesvolle merken die in verschillende Europese regio’s samenwerken. Deze merken zijn een mix van traditionele hosting bedrijven en gespecialiseerde SaaS-providers. Onze opdrachtgever levert Managed IT-oplossingen. Dit doen ze voor bedrijven die hoge eisen stellen aan de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van IT.

Lees verder

Senior Key Accountmanager

Our client is part of a publicly traded corporation with a turnover exceeding €3 billion. Since its inception in 1975, they have been focused on the development, manufacturing, and sales of high-quality technical products. They are a dedicated technology partner for major OEMs in the semiconductor, medical & analytical, and machinery industries.

 

Lees verder

Het struikelblok voor recruitment-succes: ‘marktconform’

Wat doet recruitment anno 2024 de das om? ‘Marktconforme arbeidsvoorwaarden’! In de huidige kandidatenmarkt moet je meer bieden én veel concreter zijn. Het struikelblok voor recruitment-succes: ‘marktconform’. Je moet een steengoede salespitch hebben om je vacature én bedrijf te verkopen. Daarvoor heb je sales-skills nodig. Maar die komen alleen van pas als je ook iets aantrekkelijks te pitchen hebt. En als recruiters lopen we met té grote regelmaat aan tegen een probleem dat stamt uit de ‘oude tijd’ — een concept dat recruitment anno 2024 de das omdoet: ‘marktconforme arbeidsvoorwaarden’. Lees hier mijn artikel op Marketingfacts.  

Lees verder

Sales Consultant

Onze klant uit Rotterdam is een organisatie met een door de jaren opgebouwde expertise in de wereld van arbeidsbemiddeling. Ze bemiddelen hoogopgeleide (interim)professionals op het gebied van Finance, HR en Informatiebeveiliging. Kernwaarden van de organisatie zijn kwaliteit, snelheid en transparantie.

Lees verder

Accountmanager

Onze opdrachtgever is onderdeel van een groep Nederlandse bedrijven die op zo’n 30 locaties in de EU actief is. Dagelijks werken deze allemaal aan veilige en gezonde werk- en leefomgevingen. Onze opdrachtgever is gehuisvest in Den Bosch en is een toonaangevende organisatie in de TICC-branche (Testen, Inspecteren, Certificeren, Compliance). Ze bieden type A geaccrediteerde inspecties en verzorgen het gehele inspectieproces tbv gecertificeerde brandbeveiliging.

Lees verder

Software? Assessments? Nee, recruitment is mensenwerk!

“Die AI-ontwikkelingen gaan best hard,” zei mijn collega laatst tegen mij. “Ik maak me een beetje zorgen. Is ons beroep — recruiter — aan het uitsterven?” “Natuurlijk niet!” riep ik. Ik loop al 20+ jaar mee in het vak. Uitsterven, daar doe ik niet aan. En heel eerlijk: ik geloof dat AI ons enorm kan versterken.

Sommige aspecten van recruitmentwerk zijn arbeidsintensief, terwijl er eigenlijk niet per se een mens voor nodig is. Denk aan het doorworstelen van honderden cv’s om daaruit (met mazzel!) enkele potentiële kandidaten te selecteren. Als AI dat voorwerk doet, kunnen wij ons concentreren op de cruciale stappen die daarop volgen, zoals:

- Bepalen of een kandidaat past bij de bedrijfscultuur;

- Karaktereigenschappen beoordelen;

- Dóórvragen over cv-elementen die twijfel oproepen;

- Begeleiding bieden aan kandidaat en opdrachtgever.

Voor dit mensenwerk zijn recruitmentkennis, sales-skills en senioriteit nodig. Dáár komen wij om de hoek kijken. En door AI hebben we hier nog meer tijd voor om op focussen. Dus kom maar op met die kunstmatige intelligentie. Maakt ons werk nog leuker!

Lees verder
Success Delivered

Volg ons op