Over ons

Directeur

Leon Spek

Leon Spek is ruim twintig jaar werkzaam binnen de vakgebieden: Sales, Recruitment, Training, Marketing en Management. Eind 2015 bundelde hij met Richard Henderickx de krachten om met SalesSupply de beste sales professionals te recruiten. Veel bedrijven vinden het lastig om goede sales professionals aan te trekken. Leon: “Wij zijn bij SalesSupply allemaal zelf jarenlang actief geweest in de sales en kennen het salesvak door en door. Een goede sales herkent nu eenmaal een goede sales”.

Hij begon zijn carrière na zijn studie aan de Universiteit van Tilburg in de sales en volgde diverse trainingen op het gebied van Sales- en Accountmanagement. In zijn jaren als accountmanager en sales manager leerde hij dat een optimale marktbewerking valt of staat bij een combinatie van een onderscheidende sales pitch, de meest kansrijke doelgroep en een duidelijke focus.

Als medeoprichter (2007) en sales & marketing directeur van b2b leadgeneratie bureau ProSpex was Leon verantwoordelijk voor het resultaat van vele accountmanagementteams en verzorgde hij de recruitment en salestrainingen van vele honderden medewerkers. ProSpex werd met ruim 120 medewerkers en 3 vestigingen binnen 3 jaar marktleider in b2b telemarketing in Nederland. Hij won diverse ondernemersprijzen en trok de aandacht van diverse landelijke en regionale media. Leon bewees dat bedrijven met een duidelijk onderscheidend vermogen en focus ook in zware economische omstandigheden sterk kunnen groeien.

Partner

Richard Henderickx

Richard Henderickx is als business coach en commercieel strateeg op dagelijkse basis actief als adviseur van bedrijven, teams en ondernemers en inmiddels ruim twintig jaar zelfstandig ondernemer op de gebieden internet, automatisering, handel, uitzend en detachering, bedrijfsconcepten en verdienmodellen. Richard is vaak actief in de rol van opstarter en met als insteek lange termijn betrokkenheid.

Richard zijn passie is ondernemen en leven vanuit gevoel binnen een maatschappij van regels en afspraken. “De sterke identiteit die bedrijven hebben dient ondersteund te worden door medewerkers die volledig op hun plek zitten waar ze aan de slag gaan. Alleen dan zal er commercieel succes geleverd worden!"

 

 

Recruitment consultant

Pascal van den Hoek

Pascal van den Hoek is sinds 2003 werkzaam in de sales. Hij studeerde journalistiek en politicologie en heeft een hart voor mensen. Hij omschrijft zichzelf niet als een typische salesman. “Ik geloof niet in salestijgers en salespitbulls. Mensen vluchten voor deze dieren als ze los rondlopen. Ik ben een sales golden retriever”. Pascal heeft meer dan 100 bedrijven geholpen met het binnenhalen van new business. Hij heeft dit onder meer gedaan voor Kenneth Smit, BP, Samsung, Unit4, Sogeti en de Gemeente Rotterdam.

In 2010 is Pascal gaan werken voor Prospex als accountmanager binnendienst en sinds 2013 ook als medewerker recruitment. Hij is hier verantwoordelijk geweest voor het recruitment proces voor 2 vestigingen met in totaal 100 werknemers. Hij geniet ervan om mensen te vinden voor de geschikte vacature. “Je helpt een klant en een werknemer. Je maakt beiden blij en dat is het mooiste aan dit vak”. In 2017 is hij gestart bij Salessupply als recruitment consultant.

Recruitment consultant

Pieter Friso

Pieter Friso heeft ruim 30 jaar ervaring in het sales vak. Tijdens de verschillende management functies die hij heeft vervuld was hij ook verantwoordelijk voor recruitment en het geven van trainingen. In 2018 is hij begonnen bij SalesSupply

Pieter heeft de eerste 20 jaar van zijn sales carrière in de retail branche zijn sporen verdiend. Door de grote diversiteit aan producten werd zijn motto; ‘ Het maakt niet uit wat je verkoopt maar de manier waarop je dat doet om succesvol te zijn’. Als verkoopmanager in deze periode heeft hij ook zijn eerste ervaringen op gedaan in het vinden en aannemen van de beste sales mensen voor zijn team.

De laatste 10 jaar heeft Pieter veel bedrijven geholpen aan new business in de B2B markt.

Pieter heeft er zijn expertise van gemaakt om organisaties aan tafel te krijgen met de bedrijven en haar beslissers om tot new business te komen. Hier heeft hij ook de accountmanagers van deze bedrijven getraind in ‘cold calling’. De passie van Pieter in het sales-en recruitmentvak zit hem in het verbinden van bedrijven met de juiste mensen om samen tot betere resultaten te komen.

Volg ons op

Ontvang onze nieuwsbrief